Proč reklama a balón?

  • emočně pozitivní, lidmi aktivně vyhledávaný a sledovaný objekt (oproti většině reklam)
  • nepřehlédnutelná a jedinečná dominanta na obloze s velkým informačním dosahem
  • obrovská reklamní plocha (cca 1 400 m²)
  • prostředek i medium s téměř neomezenou volností pohybu (lze letět, případně ukotvit téměř kdekoli)
  • celoroční a tím neomezený provoz
  • pro reklamní využití díky svým přednostem a nižší nákladovostí oproti reklamám podobného efektu atraktivní řešení

Proč s námi?
Protože… naše reference

Jednotlivé reklamní lety

  • Jde o vzlet bez opakování, kdy balon vzlétne v jednom místě v daný čas; většinou se jedná o vzlet při určité příležitosti, například při výročí firmy, organizace, města, obce, otevření továrny, čerpací stanice, supermarketu, sportovní příležitosti, hudební festival apod.
    https://youtu.be/PBnBOs2NO6w
  • Nelétá se jen s reklamou, ale často je let věnován VIP firemním partnerům nebo poděkování zaměstnancům.
  • Reklamou může být opatřen balon i koš.

Série vzletů nebo ukotvení

  • Série vzletů v místech a časech dle přání zákazníka nebo ukotvení balonu na předem
    určených místech.
  • Reklamou může být opatřen balon i koš.

Vlastní reklamní program s balónem

  • Zákazník si nechá vyrobit svůj vlastní reklamní balon (zajistíme prodej balonů) se standardní reklamou na balonu nebo i balon ve zvláštním tvaru. S balonem pak budeme létat dle požadavůl zákazníka. Nejznámější příklad reklamního programu je společnost ReMax, která má balon i v logu. Jde světový program, ale i v ČR jsou zajímavé programy Kooperativy nebo Komerční Banky. My jsme měli velmi úspěšné programy např. pro společnosti Motorola a Ringier.
  • Tyto programy trvají obvykle 5 let, dle životnosti balonu.

Komplexní reklamní balonový program

  • Zákazník si zakoupí vlastní balón, zakoupí nebo od nás pronajme doprovodný vůz, který je graficky upraven dle potřeb zákazníka, vše doladěno doplňky včetně firemního oblečení a dárků. To vše je v jednotném designu.
  • Balon pak celoročně provozujeme dle požadavků zákazníka.
  • Tyto programy trvají obvykle 5 let, dle životnosti balonu.


Na osobním jednání s Vámi projdeme a vyčíslíme jednotlivé možnosti, včetně zacílení a efektu z reklamy.

Navrhujeme i komplexní markertingovou reklamní kampaň ve spolupráci firemním marketingem objednavatele.

Objednávky letů:
Telefon: +420 725 806 667
E-mail: info@balony-praha.cz